.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل ستاد انتخابات در صدا و سيماي مازندران

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران با اشاره به اينكه رسانه ملي در انتخابات از هيچ و طيف خاصي حمايت نمي‌كند، گفت: افزايش مشاركت حداكثري رويكرد صدا و سيما در انتخابات مجلس هشتم است. 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،تقي صمدي گفت: برنامه‌هاي صدا و سيما در استان مازندران بر اساس برنامه ابلاغي رسانه ملي بر مبناي تبيين، تبليغ و تهييج شكل گرفته است و با شكل گيري ستاد انتخابات در صدا و سيماي كشور برنامه‌هاي مازندران نيز در دست تدوين است.
وي از تشكيل ستاد انتخابات در صدا و سيماي مازندران خبر داد و اظهار داشت: دبيري اين ستاد بر عهده معاونت اطلاعات و اخبار گذاشته شده است كه اين بخش سعي دارد تا با توليد و پخش برنامه‌ها انتخابات پرشوري را براي مجلس هشتم رقم بزند.
صمدي بيان كرد: تاكنون 6 جلسه براي تبيين برنامه‌هاي انتخاباتي در بخش‌هاي صدا، سيما و واحد خبر برگزار شده است.
وي از آمادگي تمامي برنامه سازان شبكه طبرستان براي زمينه سازي انتخابات خبر داد و خاطر نشان كرد: به همين منظور اتاق فكر صدا و سيماي استان مازندران در آخرين جلسه مشورتي موضوع را به سوي انتخابات سوق داد.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مازندران تاكيد كرد: در اين جلسه راهكارهاي افزايش حضور مردم در انتخابات و موانع پيش رو با حضور مسئولان احزاب و گروه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه رسانه ملي در استان مازندران در انتخابات مجلس هشتم از هيچ گروه سياسي خاصي حمايت نخواهد كرد، افزود: همه اين مسائل به اين معنا نيست كه نسبت به برگزاري انتخابات پرشور بي تفاوت باشيم.
وي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات مجلس هشتم را سرلوحه برنامه سازي صدا و سيماي مازندران برشمرد و اظهار داشت: تاكنون در بخش تبيين مسائل انتخاباتي، توليد و پخش 13 برنامه 50 دقيقه‌اي در دو بخش صدا و سيما به تصويب رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 8 آذر 1386
با سلام
امیدواریم رسانه ملی عدالت را در انتخابات رعایت کند و فرصت مساوی در یک زمان معین از قبل اعلام شده به همه کاندیداها عنایت نماید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.